Akce: Rekondiční pobyt Kašperské Hory

rekondiční pobyt Kašperské Hory

07.09.2016 08:00 - 10.09.2016 20:42     Konáno: Pension Holeček

Rekondiční pobyt Kašperské Hory

7.-10.září 2016 rekondiční a rehabilitační pobyt v Kašperských Horách v penzionu u pana Holečka. Přijeli jsme do Kašperských Hor ráno v 7.00 dne 7. 9. Ubytovali jsme se a ráno v 10.00 odjeli autobusem do Nicova. Z Nicova jsme došli do Kašperských Hor tzv. Klostermanovou stezkou. Užívali jsme si nádherných výhledů na okolí. Večer jsme trénovali pamět a hráli pinponk 8.9. jsme šli stezkou tzv. Strážců lesa. Došli jsme do Tuškova, kde nás příjemní lidé pohostili kávou a borůvkovým koláčem. Odtud jsme šli stezkou pod hradem Kašperk a došli do Kašperských Hor. Opět jsme si užívali nádherných pohledů na hrad Kašperk a na protější stranu, na kostel sv. Mikoláše. Večer jsme cvičili jogu a opět hráli pinkponk 9.9. jsme došli ke kostelu sv. Mikoláše, kde kapličce v lese a odtud lesem do Rejštejna. Autobusem jsme se vrátili do Kašperských hor. Odpoledne jsme trénovali paměť a večer jsme navštívili slavnosti na náměstí. Tam přijel král Karel IV. s družinou bojovali šermíři,hrála dobová hudba,bavili šaškové a byla odhalena deska Karlu IV. Dne 10.9. většina účastníků odjela domů po snídani a někdo si ještě užil slavnosti Karla IV. Poby t se podařil. Bylo nádherné počasí a všichni si odváželi spoustu zážitků. Přítomni: Kaisrová, Vendlberger, Vosmik, Šlajer, Mayerová, Matějková, Poláková, Šantorová, ing. Hůlová, Rudová.